My life's been magic, seems fantastic

我的人生似乎總像是魔法般美好


I used to have a hole in the wall with a mattress(註)
但我其實曾住在只有一張床墊的破地方

Funny when you want it, suddenly you have it

這感覺很荒謬,但在你一下子得到你所渴望的一切時


You find out that your gold's just plastic

你卻只會赫然發現你渴望的一切根本一文不值

My world's been hectic, seems electric

整個世界庸庸碌碌,卻有著多采多姿的假象


But I've been wakin' up with your voice in my head

我醒來時腦中總徘徊著你的聲音


And I'm tryna send a message and let you know

我想要傳給你一封訊息,想讓你知道


That every single minute I'm without you, I regret it
沒有你的每分每秒都讓我後悔不已

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 小鹿 的頭像
    小鹿

    Meowo Channel🐈

    小鹿 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()